Túlélőkés

Az oldal egyedi túlélőkésem legyártásának bemutatására szolgál. A főbb lépéseket összefoglalva a munka előrehaladtával folyamatosan közlöm.

Témák: Túlélőkés, buschcraft kés készítés házilag. Acél edzés, köszörülés, hőkezelés, keménység, HRC keménység, élkeménység, fokél, markolat, nyél készítése. Ipari technológia. A túlélőkés nem rambó kés! Túlélőkés

KIEMELT PARTNERÜNK: GADEKO KFT. Homlokzat, díszléc GADEKO Kft- Kültéri homlokzati, beltéri egyedi díszlécek, épületdekorációs elemek, cég- és reklámfeliratok gyártója és forgalmazója

Egyedi elképzelésével forduljon hozzánk bizalommal!

Homlokzat, díszléc

Hírdetés

Túlélési tanácsok

Nincs megjeleníthető elem

Hírdetés

Koncepció 1.

2010.05.23. 19:58 | [Todec] | Szólj hozzá!

Végül több kést alaposabban szemügyre véve egy letisztult forma kialakítása mellett döntöttem. Az előzőekben leírt tulajdonságokat megtartottam, azonban a penge élének kialakítása még kérdéses volt. Az íves illetve a törést tartalmazó kialakítás jehetett szóba. A törést tarmazó penge előnye az, hogy a kést úgy nyomva, mintha szúrnánk lehet vele vágni. Egyik bicskámnak van ilyen kialakítása és nagyon kényelmessé teszi használatát. Azonban egy hosszab pengéjű késen nem voltam biztos benne, hogy ez az általam szeretett fogásmód ugyanúgy alkalmazható-e, így nem akartam kockáztatni, és íves kialakításúra terveztem.

A markolatot úgy képzeltem el, hogy az alapfémre rögzítek mindkét oldalról fa nyelet, tehát a fém alakja is egyezzen meg a leendő markolatéval.

A kés hátára valamilyen kivágást gondoltam, mely lehetne a hüvelykujjam méretével megegyő íves bevágás vagy valamilyen szögletes. Végülis egy szögletes mellett tettem le voksom.

A bejegyzés trackback címe:

https://tulelokes.blog.hu/api/trackback/id/tr832025890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása